tiistai 12. heinäkuuta 2016

HEINÄKUU INSPIS


rento street style Pariisin, Rooman ja Berliinin kaduilta | huolettomat kampaukset mutta huoliteltu meikki | kroatia | 

rooman arkkitehtuuri, ja kadut | pieni maailma | lapset | beyonce | 

Varmaan outoa lukea että mua inspiroi lapset ja beyonce. Eivät ne lapset itsessään mua inspiroi, vaan heidän elämäntapansa. Huolettomuus. Heinäkuussa tekee mieli tehdä kaikkea mahdollista, ja lapsista on ihanaa ottaa esimerkkiä huolettomuuteen ja leikkimielisyyteen. Beyonce taas on jotain upeaa. Vahva, hieno nainen, joka jostain syystä inspiroi mua tällä hetkellä aivan älyttömän paljon. Oon kyllästynyt odottamaan että asiat vain tapahtuisivat. Mä haluan tehdä itse, ja jotenkin tällaiset vahvat naishahmot edistää mun ajatuksia eteenpäin. 

Viimeisenä meidän pienestä maailmastamme. Interrail toi mulle erikoisen fiiliksen siitä kaikesta mitä tää meidän maailma voi tarjota. Juttelinkin asiasta mun matkakaverin kanssa, siitä mitä tän maailman lisäksi on olemassa. Mulla jäi reilin jälkeen aivan valtava halu nähdä enemmän, mutta samalla tämä planeetta Maa oli ja on jostain syystä supistunut mun silmissä. Tää on oikeasti pieni paikka. Aivan sama mitä jotkut väittävät. Vai onko teidän mielestänne suuri maailma jos tapaat ihmisen Kroatian pääkaupungissa ja kahden viikon päästä näet saman tyypin Prahan lelukaupassa? Mä en vieläkään voi uskoa että tuo tapahtui.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti