torstai 25. elokuuta 2016

10 PÄIVÄÄ



Enää 10 päivää siihen kun mä viimeinkin saavun Irlantiin! Fiilikset on sekavat; joskus itken ihan tuskissani kun jännittää ja stressaa, joskus taas hypin paikoillani kun en millään jaksaisi odottaa. 

Oon lukenut aivan älyttömästi au pair-blogeja, ja harmikseni huomannut että harvalla Irlannissa  au pairina työskentelevällä on blogi. Toivottavasti tulevaisuudessa joku tuohon maahan lähtevä joskus eksyy mun blogiin, tuun kirjoittelemaan paljon mun fiiliksistä ja ajatuksista. Mulle on ainakin helpottavaa lukea muiden vaikeista aloituksista ja onnellisista lopuista! 

Enää 10 päivää. Vielä pitäisi keretä käydä autokoulu kolmas vaihe, viettää Venetsialaisia, ostaa tuliaisia hostperheelle, miettiä pakkaamista, ajatella sitä että mä muutan todellakin Irlantiin puoleksi vuodeksi. Ehkä se ei kuulosta paljolta, mutta mulle puoli vuotta on paljon, etenkin kun tiedän että se kuusi kuukautta tulee sisältämään paljon työntekoa ja hiusten repimistä. Oon kuitenkin varma että hyviäkin hetkiä löytyy, mun täytyy vain psyykata itteäni vaikeaan alkuun. 

Tänään päätin paeta stressiä rannalle. Kävin ostamassa kanelipullan ja kahvia, ajoin yhdelle Kokkolan kauneimmista rannoista, istuin kalliolla ja nautin viileästä merituulesta ja lämpimästä auringosta. Hetkeksi unohdin kaiken tän jännityksen, oli helpottavaa ajatella ainoastaan sitä kuinka hyvää kahvi onkaan. Ja kanelipullat. 

Oon kuitenkin älyttömän iloinen että mulla on jonkinlaisia suunnitelmia nyt Venetsialais-viikonlopulle, muuten mä varmaan makaisin lattialla panikoiden. On autokoulun tunteja, kavereiden kanssa kahvittelua, vähän juhlimista ja leffamaratooni, kerrankin vähän actionia mun laiskaan elämääni! 

15 kommenttia:

  1. Mä niin tiedän miltä susta tuntuu!! Toivottavasti sulle(kin) tulee ihan mahtava vuosi au pairina :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti, tsemppiä sullekin au pair vuoteen!! <3

      Poista
  2. Haha, kanelipullat toimii aina! Toivotan sulle hyvää matkaa Irlantiin! Ja oon kans erittäin varma siitä että on myös hyviäkin hetkiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kanelipullat selvittää minkä tahansa murheen! :D Kiitoksia paljon! <3

      Poista
  3. Mäkin luin ihan hirveesti vaihtariblogeja, ennen kuin lähdin vaihtoon Jenkkeihin! Mut silti ei kantsi miettiä sitä tulevaa liikaa, vaan elää siinä hetkessä. Irlanti on ihana, toivottavasti viihdyt siellä! Ootan innolla postauksia sit paikan päältä ;-)

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on tällaista valmistautumista, vaikka loppujen lopuksi suunnilleen mikään ei varmaan ole sitä mitä odottaa, hah :D En millään jaksaisi odottaa, Irlanti on aina houkutellut olemassaolollaan!

      Poista
  4. Kyllä se siitä ja varmasti tulee myös sitten niitä hyviä ikimuistoisia hetkiä! Itse en tosiaankaan osais pakata puolelle vuodelle kun ihan viikoksikin ylipakkaan enemmän kuin paljon :DD

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä päin aivan sama! Mulla ei ole mitään hajua minkälaisia vaatteita pitäisi pakata mukaan ja miten ihmeessä mä saan ne kaikki mahutettua yhteen matkalaukkuun? :D Haluaisin mun koko vaatekaapin mukaan mutta täytyy varmaan karsia aika kovalla kädellä...

      Poista
  5. Sulla on tosi kiva ulkoasu! Mullakin on lähtöön melkein päivälleen saman verran aikaa ja jännitys kasvaa :D oisin halunnut jäädä lukijaksi mut sulla ei vissiin ole sitä nappia mistä voi jäädä seuraajaksi :( käyn kyllä silti kattelemassa välillä, kiva nähä millasta Irlannissa on :D

    VastaaPoista
  6. Siis olin ihan varma et olin käyny jo kommentoimassa sun blogia mut en ilmeisesti ollukkaa? :D mutta että sulla on kyl tosi kiva blogi ja aion jäädä lukijaks! Irlanti on muutenki tosi mielenkiintonen ja kiva nähä millasta siellä on au pairina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOKSIA! <3 Kommentit julkaisen vasta sitten kun mä olen ne tarkastanut, en halua yhtään roskakommentteja tänne päin :) Lukijanappi on tuolla sivun alakulmassa! Mä en millään jaksaisi odottaa Irlantia, oon ihan kauhuissani mutta samalla niin innoissani! Välillä mietin että mihinköhän sitä onkaan ryhtymässä... :D Tsemppiä sullekin! <3

      Poista
    2. Sori mä sekoilin ja tajusin sen vasta ton toisen kommentin lähettämisen jälkeen :D mulla on ihan samat fiilikset! Jos haluut käydä kattomassa mun blogia Ranskasta niin sen löytää http://ranskassatuulee.blogspot.fi :)

      Poista
    3. Kävinkin jo lukemassa sun blogia! Ihanaa lukea muidenkin valmistautumista (panikointia) kun itse on hermoraunion partaalla, hah :D

      Poista
  7. Tosi hienoja kuvia edellisessä postauksessa! Jään innolla seuraamaan kuvia ja juttuja Irlannista... :)

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista