tiistai 2. elokuuta 2016

KESÄN OSTOKSIA

Vau, oonko mä nyt ihan oikeasti kirjoittamassa postausta mun ostoksista... hah! Näköjään. Reilatessa ostin kuin ostinkin muutaman vaatekappaleen. Mun oli myös pakko päästä testaamaan uutta kameraa minkä ostin Berliinistä, miten toimii näin lähikuvatessa ja ehkä sen kuvista huomaakin, vielä on tän kameran kanssa harjoittelemista! En osannu tarkentaa ja joidenkin kuvien reunat ovat epämääräisen sumeita... kamerasta tosin voin höpöttää erillisessä postauksessa! 

Bikinit | H&M

Shortsipuku | H&M
Armeijanväri on mun uusi rakkkaus ja tää shortsipuku tuli ostettua hirveessä helteessä Pisasta. Tarvitsin jotain kevyttä ja helppoa päällepantavaaa ja juoksin henkkamaukalle melkeen itkien kun oli niin kuuma, ja tämä osui käteen! Bikit ostin oikeastaan Suomesta reissun jälkeen alennusmyynneistä, ja rakastan näiden yksinkertaisuutta! 

Vartalonmyötäinen mekko | Reserved
Kärsin hirveästä kuumuudesta Kroatiassa mutta päädyn ostamaan paksun mekon? Mitähän mun päässä liikkui... Mutta pidän tästä mekosta ihan hirveästi, enkä jaksa odottaa vähän kylmempiä kelejä että tätä pääsee käyttämään! 

Culottes | New Yorker
Kuka muu on rakastunut tällaisiin housuihin? Siis liehuviin, vähän yli polven mittaisiin rentoihin housuihin? Suomessa mä en näe näitä yhtään, mutta etenkin Kroatiassa lähes jokainen piti näitä. Rakastan näitä, ne ovat mukavat päällä, sopivat vähän kuumempiin päiviin kuin myös kylmempiin iltohin. 

Of the shoulders-paita | Bershka
Bershka on yksi lempi kaupoistani, joten ei mikään ihme että sieltä jäi jotain käteen. Itse en ole vielä päässyt tähän off the shoulders- paitavillitykseen, mutta ehkä pian saan kiinni! Mutta tietenkin siinä vaiheessa kesä on jo ohitse. Tämä paita on ihanan kevyt ja tyttömäinen, tykkään. <3 

(sairaala)sandaalit | kenkäkauppa Berliinissä, ei hajuakaan mikä merkki tai mikä kauppa...
Taas kerran yksi trendi mitä maailmalla näkyi valtavasti mutta Suomessa ei niinkään. Tai ainakaan täällä missä mä asun. Terveys-sandaalit! Kun sain ostettua nämä Berliinissä, mä en oikeastaan käyttänytkään muita kenkiä. Ihanan pehmeät ja hyvät kävelykengät, en koskenutkaan lenkkareihin nämä ostettua. Näiden kenkien väristä voikin päätellä onko niitä käytetty vai ei...

Mätä - Siri Pettersen | Huulterajauskynä ja valotus-varjostus-paletti Gosh
Kesällä on ihana lukea, on aikaa ja kiinnostusta. Mä sain viime jouluna ahjaksi Siri Pettersenin Odininlapsi-kirjan, mihin ihastuin aivan täysin! Kirjassa seurataan nuorta, hännätöntä Hirkaa joka ei koe kuuluvansa muiden hännällisten joukkoon tarumaisessa pohjoisessa maassa. Kirjassa käytetään hyväksi pohjoismaiden mytologiaa ja mä ahmaisin ensimmäisen osan viikossa. Nyt kävin ostamssa toisen osan, mikä ilmestyi kesäkuussa, ja innolla luen itseni taas ähkyyn. 

Goshin meikit ostin hetken mielijohteesta, mutta oon erittäin tyytyväinen: etenkin rajauskynä on jotain taivaallista. Sävy on Nougat Crisp ja kynä jättää ihana mattapinnan ja kauniin värin huulille. Goshilta voin muutenkin suositella näitä meikkejä, hyvälaatuisia ja halpoja. 

To be honest, kallein näistä oli Pettersenin kirja, 30 euroa, kaikki muut lähtivät alle 20 eurolla, suurin osa jopa alle 10. Budjettishoppaamista siis, tykkään! :) 

6 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja tosiaan aika halvalla sait.
    Osallistu Riviera Maison pyyhe arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon tyytyväinen! Käyn tsekkaamassa sun blogin!

      Poista
  2. Olipa kivoja ostoksia, erityisesti nuo culottes-housut, jotka on ainakin itselle ollut tänä kautena ihan lemppari trendi! :)

    Mun blogissa on muuten tällä hetkellä kosmetiikka-aiheinen arvonta käynnissä, jos haluat käydä kurkkaamassa :) goo.gl/gGvlI8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes joku muukin joka on innostunut! Käyn tsekkaamassa sun postauksen :3

      Poista
  3. Kiva postaus!

    byveerak.blogspot.com

    VastaaPoista