lauantai 6. elokuuta 2016

LAPIN KESÄ 2016












Mä rakastan Saariselkää. Joka kerta kun mä siellä käyn, mut valtaa rauhallinen, onnellinen tunne - tänne mä kuulun. Lapissa mieli lepää, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Yleensä mä olen onnellisimmillani kun pääsen koiran kanssa juoksemaan Kiilopään huipulle, kun kävelen täydellisen hiljaisessa metsässä, kun juon tunturipuron vettä. Mä oon onnellisimmillani kun saan hiihtää täydessä hiljaisuudessa ja rauhassa, yksin, kun laskettelen rinnettä alas puanisen taivaan alla kaamoksen aikaan. Mä rakastan Lappia. 

Tänäkin kesänä sain taas kokea Lapin kauniin kesän. Saariselkää suosittelen jokaiselle, Urho Kekkosen kansallispuisto todellakin on yksi Suomen kauneimpia, Kiilopään kylmäuimala on täydellisyyttä, puhumattakaan sitten Kuukkelistä, koko Suomen upeimmasta ostoskeskuksesta... ;) 

14 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia.
    http://vesimelooniajameikkeja.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi että kun mieli lepää näitä kuvia katsellessa! Itsekkin tällä hetkellä oleilen lapissa mökillä, mutta valitettavasti alkuviikosta täytyy kotiin lähteä :/ Tänne kun vois vaan jäädä, ehkä vielä joskus :-D
    Mutta upeita kuvia oot napsinut, täytyykin joku vuosi käydä kurkkimassa saariselkä! :) Niin ja sait musta uuden lukijan :)

    http://bonheurrrrr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti! Lapissa on niin käsittämättömän rauhallista ja ihanaa, ah. Saariselkä ja Inari ovat kyllä näkemisen arvoisia, jos tykkää laajasta erämaasta ja vähäisesta kasvillisuudesta, hah! Porojakin on joka nurkan takana... <3

      Poista
  3. Oon tosi pitkään itsekin halunnut käydä Lapissa, mutta ei oo osunut vielä sopivaa tilaisuutta. Ihanat kuvat sulla tässä blogissa ja kirjoitat persoonallisesti! Liityn lukijaksi. :-)

    http://adaemmimaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Mä en ikinä lopeta hämmästelemästä että erittäin suuri osa suomalaisista ei oo koskaan käynyt lapissa! En osais kuvitella elämää ilman joka vuotisia lappi-reissuja kesällä ja talvella, hah.

      Poista
  4. Vitsi oon nirso blogien suhteen, mutta tää menee suosikeihin! Tosi kivanolonen ja selkeä. Tässä postauksessa mageita kuvia, pitäs päästä Lappiin ai että!

    VastaaPoista
  5. VAU! Ihan sairaan upeita kuvia! Liityin lukijaksi, käy katsomassa munkin blogi! :) Ihastuin, todella!
    http://minkalifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS paljon! <3 Käyn tsekkaamassa sun blogin!

      Poista
  6. Ihania kuvia!! Ihan pakko joskus itsekin lähteä käymään Lapissa. :-)

    http://noorahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Sä olet suomalainen, lapissa käynti on pakollisuus :D Meidän kotimaasta löytyy niin paljon kauneutta! <3

      Poista
  7. Upeita kuvia! Todella kaunista! <3 Mun on aivan pakko päästä Lappiin näiden kuvien jälkeen. Ehkäpä ensi kesänä :-)

    http://jasmminemaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Lapin syksykin on upea, ehkä upein, ruska on jotain sanoinkuvaamattoman kaunista <3

      Poista