maanantai 6. kesäkuuta 2016

GRADUATION PICS






Sen verran laiska olin etten jaksanut hankkia oikeaa valokuvaajaa kuvaamaan mun ylioppilaskuvat. Asetin oman kameran jalustalle ja käsin äidin ja siskon ottamana kuvat. Osista tuli aika hirveitä, tärähtäneitä, epätarkkoja ja sumeita mutta toisista taas... oikein siedettäviä. Monet kuvat otettiin pellolla ja metsän edustalla, mutta eniten pidin näistä merellisistä kuvista. Meri on mulle tärkeä elementti, joten tuntui luonnolliselta valita nämä kuvat parhaiden sekaan. Mekko oli tosin rutussa, varjot hyppi silmille mutta fiilishän on tärkein, eikö? 

Lakkiaisviikonloppu oli hektinen, uskomaton, ikimuistoinen ja jätän kaiken haikein mielin taakse. Mun lakkiaiset oli tosiaan jo perjantaina, Orivedellä painoin lakin päähäni ja huristelin takaisin Kokkolaan. Lauantaina oli juhlat äidillä, illemmalla päädyttiin kavereiden kanssa juhlimaan lakkia Kokkolan yöhön. Kaikin puolin ihan ikimuistoinen päivä ja ilta/yö, tai eihän sitä nyt kovinkaan usein saa pitää tällaista lakkia päässään, ja baarissakin oli niin spesiaali fiilis kun käveli ympäriinsä muiden ylioppilaiden seassa! :) Sunnutaina viettelin juhlia vielä isän luona, ja ny vyt viimeinkin maanantaina saa hengähtää. Uskokaa vaan, mä olen aika poikki...

Olo on aika tyhjä, tuntuu niin surulliselta jättää kaikki taakse. Eka kertaa elämässäni en osaa pukea mun ajatuksia sanoiksi, koska ei tätä tunnetta pysty kuvailemaan. On haikea fiilis, mutta onnellinen kaikesta mitä on tapahtunut. 

Huomenna heitän rinkan selkään ja aloitan kuukauden mittaisen reilausmatkan Eurooppaan. Matka alkaa Pariisista, sen jälkeen onkin kaikki vielä pimeää... Jännittää ja hirvittää hyvällä tavalla, onhan tätä kuitenkin odotettu sieltä ysiluokalta lähtien! 

Blogiin en tule postaamaan mitään kuukauteen, seuraavan kerran kuulette musta heinäkuun puolella! Instaan tuun postailemaan (ehkä) joten sieltä voi seurata mun matkaa reaaliajassa. Tekisi mieli huutaa kun jännittää niin paljon!  

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja hyvälaatuisia kuvia!
    Hyvää kesää :)

    http://jenni-aleksandra.blogspot.fi/

    VastaaPoista