torstai 24. marraskuuta 2016

DEAR SANTA...

Ensimmäistä kertaa moneen vuoteen mulla on oikeasti joululahja-toivelista. Oon aika ylpeä itsestäni, yleensä mulla ei minkäänlaista hajuakaan siitä mitä pyytäisin lahjaksi mutta tänä vuonna keksin tän listan vähän liiankin nopeasti. En mä ehkä välttämättä tarvitsisi uusia kenkiä mutta niin no... tarvitsen kuitenkin. 

Mulle joulu on aina ollut enemmän kuin lahjojen saamista ja antamista. Vaikka mä lukeudunkin niihin muutamiin harvoihin ihmisiin jotka oikeasti nauttivat lahjashoppailusta, en siltikään osaa nauttia siitä lahjojen repimis-osasta. Yleensä jättäisin sen jopa mielellään pois koko päivästä. Joulussa mä rakastan enemmänkin sitä tunnelmaa, perheen kanssa yhdessä oloa ja aaton aamuohjelmia televisiossa. Rakastan sitä kun voi vain olla rauhassa ja ajatella tätä elämää. Mä oon yleensä tosi onnellisin jouluisin, jostain syystä silloin mä pysähyn aina miettimään kulunutta vuotta ja mitä kaikkea on tapahtunut.Joulu on kiitollisuuden aikaa ja mä nautin siitä ajasta täysin siemauksin. 

1. Dieselin Loverdose-hajuvesi. Mä rakastan tätä tuoksua yli kaiken ja mun nykyinen pullo loppui tässä marraskuun alussa, oon sen jälkeen ollut ihan hukassa itseni kanssa. Mitä mä olen ilman mun lempituoksua? 

2. Mahti - Siri Pettersen. Mahti on Korpinkehät-fantasiasarjan kolmas ja viimeinen osa. Mä omistan jo edelliset ja rakastan tätä sarjaa yli kaiken, ja oon säästellyt tämän kolmannen lukemista sen varalta että saattaisin saada sen paketissa jouluna....

3. Adidaksen All Star- kengät. Näitä mä oon himonnut jo niin kauan. Irlannissa hyvä puoli on myös se ettei täällä ole lunta joten näitäkin kenkiä voisi alkaa käyttämään heti joulun jälkeen, hah. 

4. Meikkisiveltimiä. Käsi sydämellä voin sanoa että näitä mä tarvitsen oikeasti. Vanhat ovat jo niin tärkyset ja karmean näköiset että on jo aika hankkia uusia. 

5. Treenihousut. Jokin siinä vain on etten mä osaa ostaa treenivaatteita ja sen takia toivonkin niitä aina jouluna.

6. Suklaata. Etenkin enkeli-suklaata! Mä voisin syödä sitä koko joulun ihan putkeen, rakastan sitä niin paljon. 

Onko täällä muitakin jotka on innoissaan joulusta? Tänä viikonloppuna täällä Dublinissa on Irish Finnish Society järjestämä kauneimmat joululaulut ja suomalainen joulutori, ja tavallaan mua vähän naurattaa mennä koko tapahtumaan kun kerran täällä Irlannissa on, mutta eipä sillä niin väliä. Tärkeintä on tunnelma! Toivottavasti tapahtuma ei tuo koti-ikävää esille... 

4 kommenttia:

  1. Tommoset addun housut tai vaatteet ois ihanat vaan kun ne on just nyt muotia! Aika samanlaisia toiveita varmasti myös täällä minunkin kotonani esitetään miesystävälle :)


    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan vielä sen ajan kun merkki oli Nike eikä Adidas... mistähän sekin johtuu että adidas yhtäkkiä ponnahti niken edelle? :D

      Poista
  2. Joulu on niin ihanaa aikaa! Tykkään tosi paljon. Kivoja toiveita, itelläkin on toiveena yhdet addun collegehousut. :-)

    https://yovencies.blogspot.fi/

    Vaihdoin juuri blogialustaa Wixistä bloggeriin joten ulkoasun muokkaus on projektin alla! Blogi tulee keskittymään eniten musiikkiin, tyyliin ja muotiin mutta postauksia on tulossa varmasti tulevaisuudessa myös muistakin aiheista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulukuu on vuode paras kuukausi ja joulu vuoden parasta aikaa! ;)

      Poista