keskiviikko 4. toukokuuta 2016

TOUKOKUU INSPIS

 farkkutyyli | rennot vaatteet | armeijanvihreä | lettikampaukset | rusketus ja ruskettuminen |
 lukiosta valmistuminen | matkustus | eurooppa | italia | seikkailujen etsiminen | 

Toukuussa mua inspiroi etenkin pastellin väriset vaatteet ja kesän lähestyminen. Enään kuukausi mun valmistumiseen ja ylioppilasjuhliin, huh! Oon yrittänyt löytää inpiraatiota kampaukseen, meikkiin ja tarjottavaan ruokaan, mutta jos nyt totta puhutaan, mun ajatuksen on ollu aika kaukana koulusta... Joka päivä eksyn pinterestin matkustus-puolelle, luen kaikki artikkelit interreilaamisesta ja pakkaan rinkkaa ihan vain huvin vuoksi. Odottavan aika on pitkä, mutta lopussa kiitos seisoo, toivon mukaan. Tällä hetkellä suorastaan rukoilen että ulkona tuuli loppuisi ja pääsisin ottamaan aurinkoa terassille, mutta kun se julmetun tuuli on niin kylmä! Taka-ajatuksena olis ruskettua ennen juhlia, edes vähän, mutta katsotaan nyt... 

4 kommenttia:

  1. Haha, et oo ainut jonka taka-ajatuksena ois saada kevyt rusketus pintaan ennen ylppäreitä… xD toivotaan et noi tuulet loppuis mahollisimman pian!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän kaikin keinoin välttää rasvarusketuksen kun sellaiset ei sovi omalle iholle, mutta jos ei säät helli niin pakko turvautua sitten niihin :DD Kalkkikivenä en kyllä ylppäreisiin esiinny! :D

      Poista
  2. Inspipostaukset on parhaita!♥ Lettikampaukset sopii kesäksi niin hyvin! Ihania :)

    ♥: http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla! Näitä voi siis tehdä uudestaankin... ;) Mä oon aivan koukussa lettikampauksiin, niin helppoja mutta nättejä!

      Poista